top of page

Termeni si conditii

     Incredintarea articolelor catre atelierul DENISA RECONDITIONEAZA (denumire juridica SC
DENICRISTIANABROD SRL) prin predare personala sau expediate cu ajutorul firmelor de
curierat, reprezinta acceptul tuturor conditiilor si termenilor afisate atat in locatie cat si pe site-ul www.denisareconditioneaza.ro
     In momentul predarii fiecarui articol, atat personal cat si prin firma de curierat, se va intocmi un
proces verbal de primire.
     DENISA RECONDITIONEAZA se angajează să realizeze articolelor încredinÅ£ate o
reconditionare atentă a articolelor primite, în conformitate cu metodele profesionale ÅŸi a
înscrisurilor de pe eticheta de întreÅ£inere. În cazul în care acestea lipsesc, firma este
absolvită de orice răspundere, reconditionarea obiectului făcându-se pe răspunderea
clientului.
     DENISA RECONDITIONEAZA nu îÅŸi asumă răspunderea pentru petele dificile ce nu pot
fi îndepărtate în urma unor procese repetate de curăţare sau de deteriorare/decolorarea
materialului în urma acestora.
     In toate cazurile reparatia se realizeaza pe riscul clientului.Firma nu detine nici un fel de
parteneriat cu producatorii/distribuitorii produselor reparate/reconditionate, nu este
autorizata de acestia si nu garanteaza in nici un fel ca produsele vor arata dupa
reparatie/reconditionare ca in forma initiala.
     DENISA RECONDITIONEAZA nu îÈ™i asumă răspunderea pentru încălțămintea care este
deja deteriorată in momentul in care a fost adusă la reconditionat.
     n situatia în care clientul solicită reconditionarea articolelor într-un mod contrar opiniei
specialiștilor firmei , reconditionarea se va face pe riscul clientului.
     Ca rezultat al reconditionarii, firma nu isi asuma raspunderea pentru lipsa unor elemente
din produs.
     In nici un caz , firma nu este raspunzatoare in cazul in care Clientul a predat produsul fara
unele din accesoriile/partile originale. In aceste conditii firma nu va inlocui/adauga
accesoriile/partile lipsa decat daca exista o intelegere expresa cu Clientul in acest sens.
     Termenul de livrare este unul informativ, firma nu isi asuma o data exacta, deoarece in
procesul de reconditionare, pot aparea unele situatii in care se vor repeta unele faze, iar
termenul se poate extinde considerabil. In caz de intarzieri, clientul nu este indreptatit sa
ceara despagubiri.
     DENISA RECONDITIONEAZA iÈ™i rezervă dreptul de a refuza primirea articolelor în
cazul în care aspectul indică prezenÈ›a unor factori de infecÈ›ie sau au un aspect respingător.
In cazul acceptarii acestor produse, datorită faptului ca necesită atenție specială, prețul va
fi stabilit cu clientul.

     În cazul in care articolele predate îÈ™i modifică forma sau se deteriorează din cauza unor
defecte ascunse (defecțiuni provenite din insuficienta rezistență a coloranților, dezlipire
etc.) firma este absolvită de răspundere. Pentru pierderea sau distrugerea nasturilor,
fermoarelor, a ornamentelor, desfacerea lipiturilor, confecțiilor, firma nu poate fi facută
răspunzatoare.
     Eventualele obiecÈ›ii trebuie facute in momentul ridicării articolelor, reclamaÈ›iile ulterioare
nu vor fi luate in considerare.
     In cazul in care produsul este curățat conform etichetei firmei producătoare È™i se
deteriorează firma nu raspunde pentru daunele cauzate . Clientul se poate adresa unui
expert tehnic neutru.
     Articolele din piele naturală È™i blană naturală sau cele care conÈ›in componente din aceste
materiale se vor reconditiona pe răspunderea clientului. Pot apărea modificări de
dimensiune, modificări de culoare accentuate, ruperi ale pielii etc.
     Firma nu îÈ™i asuma răspunderea pentru sireturile, cutiile, săculeÈ›ii sau alte accesorii de
acest gen, predate sau expediate către atelier, in caz de distrugere sau pierdere.
     Obiectele neridicate în termen de 15 zile se consideră abandonate.

Se acorda un credit de inca 15 zile calendaristice la care se aplica o taxa de 10 RON pe zi. (Ex. Au trecut cele 15 zile de termen. Dumneavoastra ridicati produsul in ziua 20. Se aplica pretul reconditionarii+ 5 zile de intarziere, respectiv+ 50 de RON).

In cazul in care articolele livrate prin serviciul de curierat nu vor fi ridicate de catre clientul destinatar, acesta va achita pretul serviciului de reconditionare si taxa de tur-retur in contul societatii SC DENICRISTIANABROD SRL. Dupa achitare, societatea va expedia din nou produsul catre clientul destinatar. 
     ConÈ›inutul prezentului document se poate schimba, fara a fi necesară o informare
prealabilă.

bottom of page